Psikolojik

0

Soru

Bende eskiden gazımı kaçırıcam rezil olcam diye lisede okula gidemedim daha sonra aştım derken idrarımı kaçırcam diye hatta kaçırıodum ,günerce acı cektim hasta bezi ile dolandım.yeni şizofren olurmuyum delirirşmiyim olarak geri gelmişti psikiyat gittim i

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor