Tanı karmaşasi

0

Soru

Hocam iyi günler ben yaklasık yedi yil önce esrar kullanimindan sonra psikotik bir mani atagi geçirdim.22 yasindaydim.Bu mani atağından önce bir kacyil okb ve sinav kaygisindan dolayi antidepresan da kullanmistim ama herhangibir mani indüklenmesi olmamişt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor