Depresyon..

0

Soru

Merhaba, depresif kişilik bozukluğum var fakat gittiğim her doktor illa bipolar diyor, ben öyle olduğunu dusunmuyorum cunki 365 gün ağlıyorum, surekli dusunuyorum, kendimi hep degersiz buluyorum, bunu sormam cok sacma biliyorum fakat bunun icin onerdigini

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor