Acil radevu

0

Soru

Merhaba yaklasık 7 yıldır panik atak hastasıyım. Cipralex 10mg kullandım. Gecen yıl bıraktım. Ama 3 ay önce tekrar ataklarim geri geldi. Yenide baslamak istedim yarım yarim. Ama acillik oldum. Yıllardır içtiğim ilaç beni nerdeyse öldüruyordu. Benim sorumu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor