Kanser kaygisi

0

Soru

Mehraba hocam. Benim sürekli kanser olma kaygim var vucudumunher hangi bi yerinde agri oldugunda direk kanserle yorumluyorum bu durum beni huzusursuz ediyor fobi haline geldi ne yapabilirim nasil bu düsünceden cıkabilirim? şimdiden teşekkür ederim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor