Anoreksiya

0

Soru

Merhaba Deniz Bey. Ben 2 ayda 16 kilo verdim. Ama sürekli 2 öğün yiyordum bazen 1. Şuan ne yesem suçluluk duyuyorum. 2 kez bayılıyordum. Sürekli Yorgunum. Ne yesem Kalorisini hesaplıyorum. Çok yediğimde yediklerimi çıkarmaya çalışıyorum. Sürekli üşüyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor