Panik atak mı? Hipertansiyon mu?

0

Soru

Yaşım 31.Son 1 aydır tansiyonum hemen hemen her akşam 16-10 17-10 bandında geziyor.Araştırma yaptık altında yatan sebebe ulaşamadık.Yıllarca paxil ilacını kullanıyorum.Tansiyon sebebiyle acile gitmekten yoruldum.endokrin bolümü tansiyon ilacına başlattı.p

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor