öfke kontrolü

0

Soru

Günaydın... slmlar 40 yaşındayım ve yaklaşık olarak 2 yıldır öfke kontrolüm yok ...malesef yok... ağzıma gelen herşeyi sayıyorum ve sonrasında bundan çok rahatsız oluyorum .önceden böyle değildi karşımdakinide düşünürdüm ve kelimelerimi seçerdim..... şimd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor