İlacın dozunu düşük alsam olur mu

0

Soru

Merhaba hocam bende panik atak var,bazen tansiyonum çok yükselip ölücem,yada kalp krizi geçirip ölücem gibi hissediyorum.Ve herhangi bir ilaç ictigimde de kötü bi yan etki yapacak diye çok korkularım oluyor tedirgin oluyorum sürekli.Bu sebeblerden dolayı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor