Paxil’i bırakmak istiyorum...

0

Soru

Merhabalar yaklaşık 1 yıldır panik atak nedeniyle paxil kullanıyorum. Doktor tavsiyesi olmadan kendi İstemi’mle kademeli olarak ilacı bıraktım (1 hafta 10 mg, 1 hafta 5 mg kullanıp bıraktım şuan 2 gündür kullanmıyorum) yalnız etkileri hâlâ devam ediyor. N

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor