Fazla İlaç

0

Soru

Merhaba doktor hanım. Ben stilizan 1 mg ilaç kullanıyorum. İlacım bitti ve ilaç aldım. 0.5 mg olarak gördüm ve 1 mg a tamamlamak için 2 adet aldım. Aptallık etmişim ve 0.5 mg değil 5 mg mış. Yani böylece 10mg ilaç içmiş oldum. Bunun bir sakıncası var mı a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor