İlaç bırakma

0

Soru

Merhaba ben antidepresan kullanıyordum 20mg lik.kullandığımın 5.ayında 15mg düşürdü doktorum ilaç bitmeye yakın 2 hafta yarım içmeye başladım ve ilacı bıraktım sizce bi sorun olur mu bırakalı 6 gün oldu bi sıkıntım Yok teşekkürler şimdiden

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor