bipolar bozukluk/borderline bozukluk

0

Soru

merhaba hocam, 20 yaşındayım bipolar teşhisi kondu, brintellix, depakin ve lamictal kullanıyorum. ama detaylı bir araştırma yaptığım zaman bipolar olmadığıma karar verdim, daha çok borderline özellikleri taşıyorum ve yanlış yere gereksiz ilaç kullanıyormu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor