İlacı bırakmak istiyorum

0

Soru

Merhaba ben sulinex 37.5 kullanıyorum şimdiye kadar dört kutu oldu ilacı içeli ilacı bırakmak istediğimi doktoruma söyledim oda sizi hastaneye yatırıp gözetim altında bırakabilirsin dedi sorum şu yatış yapmadan bu ilacı bırakmanın imkanı yok mu bulunduğum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor