Panik bozukluk

0

Soru

Merhaba doktor bey.ben panik bozukluk hastayım ve aynı zamanda yaygın anksiyetem var .15 gün önce paxil başlandı kullanıyorum bır tablet.lakın benım kötü bişey duyunca yada bır haber alınca ellerim hala terlıyor nabzım yukselıyor ve kötü oluyorum.gececekm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor