Git gide kötüleşen Psikolojim

0

Soru

Hocam merhaba yardımınıza ihtiyacım var bende DR DP var ve Anksiyate var gecmiste ilac tedavisi ile iyilesmistim Rexapin Prozac ile ama simdi yaklaşık 1 yıl geçti tekrar belirtilerim basladı yabancılaşma ve benlik kaybı yaşıyorum ben bunu çok kafama taktı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor