Saat 4 de babanemi kaybettik.Aslında dün buraya dert bulduğum şeyleri yazacaktım ki şimdi şu derdimi yazıyorum?
Saat 4 de babanemi kaybettik.Aslında dün buraya dert bulduğum şeyleri yazacaktım ki şimdi şu derdimi yazıyorum?
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
114.074 soru bulundu
Saat 4 de babanemi kaybettik.Aslında dün buraya dert bulduğum şeyleri yazacaktım ki şimdi şu derdimi yazıyorum?
Boşanma sürecindeyim eşim onun istedigi yerde oturmami istiyor bu normalmi?
Mesleğiyle gurur duyuyorum ama bu bizim evliliğimizi zorlastirir mi ?
Doğum sonrası eşim beni beğenmiyor sanırım. Birileriyle konuşmaya ihtiyacım var.
Soru Sayısı : 114074
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
