bayram kabusum ....herşey eşlerimizn ailesinin isteğine göremi olmak zorunda?
bayram kabusum ....herşey eşlerimizn ailesinin isteğine göremi olmak zorunda?
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
114.074 soru bulundu
bayram kabusum ....herşey eşlerimizn ailesinin isteğine göremi olmak zorunda?
kızlar yardım edinn gönül meselesi kendi kendime mi umutlanıyorm :(
çok sınırlıyımmm ben şimdi bu kadına ne yapayım kızlar bana bir fikir verirmisiniz
ya kızlar cok streslıyım bı yorum yazsanız lutfen lutfen
yaşımı çok küçük gösteriyorum bu bir dert değil ancak .....
Çoook dertliyimm kızlar Fal bakmayı bilenler gelsin konuya.
Evliliğimin 2. Haftasında ayrılık kararım psikolojim çöktü
saç dökülmesiiinde kızların saç dökülmesi hangi genden kaynaklı
Soru Sayısı : 114074
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
