Bebeğimle ilgilenemiyorum,çok huzursuzum.Anne sütü mü,anne şevkati mi daha gerekli?
Bebeğimle ilgilenemiyorum,çok huzursuzum.Anne sütü mü,anne şevkati mi daha gerekli?
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
12.736 soru bulundu
Bebeğimle ilgilenemiyorum,çok huzursuzum.Anne sütü mü,anne şevkati mi daha gerekli?
emziren anneler adet geciktirici hap kullanabilirmi?
sezaryen sonrası zayıflama kemeriii.........acilll cevap ltfenn
2011 kasım aralık ocak aylarında doğum yapacak izmirli anneler
14 şubat doğum hikayem(spinal sezeryanla çok rahat)
bebegimin bugazina tukuruk kaciyor bogulcak gibi oluyor! yardim
Kizimi sezaryen sonrasi normal dogumla kucagima aldim (7.06.11)
bebe bisküvisi yada bebe ekmeği zararlı diye duydum
Soru Sayısı : 12736
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
