Sayın Hasan Bey 3 ay önce kalp çarpıntısı rahatsızlığımdan dolayı Niğde dev
Sayın Hasan Bey 3 ay önce kalp çarpıntısı rahatsızlığımdan dolayı Niğde dev
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
22.437 soru bulundu
Sayın Hasan Bey 3 ay önce kalp çarpıntısı rahatsızlığımdan dolayı Niğde dev
merhaba 18 yaşında bir öğrenciyim.Benim sorunum Avnrt.Nabzım bir anda 180-2
merhaba doktor bey, ben pfo hastasıyım ameliyatsız şekilde kalp deliğim ka
ilginize teşekkür ederim hocam. biz aritmi şikayeti ile gittik dr. ultrason
Merhaba Hocam, Size özetleyeyim. Yokuş ve merdiven çıkarken sol göğsümde
36 yaşındayım nefes darlığı şikayetim vardı eko ve kontrast eko çekildi pat
slm hocam bende kalp romatizması var. Acaba bu hastalık tehlikeli mi tedavi
bugun bi anda çarpıntı başladı ancak sürekli değil aralıklıydı. nabzıma bak
iyi akşamlar sinan bey 24 yaşındayım benim sorunum son 15 gündür gögüsleri
merhaba Sinan bey.Sorum şu; 22 yaşındayım,2 gündür sol göğsümün altında sür
mrb hocam ben van erciş ten sami coşkun 31 yaşındayım. kalbimde üç seferdir
merhaba ben 75 yaşında yatalak bir hasta hakkında soru sormak istiyorum. h
slm hocam :merdivenlerde veya yürürken hiç farkına varmıyorum evde bazen hi
iyigynler dr.bey.ben ezetek10mg ve ator40mg kullaniyorum.kalpte sorun yok
merhaba benim sorum son1senedir biraz merdiven çıkdımmı nefes nefese kalıyo
Mrb Doktor Bey Aort yetmezliğinde 55mmhg ameliyat limitine gelindiğinde ce
Hocam, ben 41 yaşında bir erkeğim. Benim Kolesterol ve HDL Kolesterolümün h
Çok teşekkür ederm.24 yaşındaym.9 yaşında subvalvuoler aort darlığı teşhisi
merhabalar Ali bey çarpıntı nedeniyle çekildiğim eko sonucunda mitral yetme
merhaba ben dideral ve enapril ilaçlarını kullanıyorum diderali yaklaşık
hocam merhaba ara ara bir iki saniye süren nabız hızlılığım var.altı yıldı
Sayın Hocam.Benim 2000yılından bu yana midemin üst kısmına yumruk gibi bir
merhaba benim kalp kslarımda 2cm kalınlaşma olduğunu tespit edildi. ayrıca
iyi günler.9 yıldır kalp romatizması tedavisi görüyorum.ve bu yılda subaort
merhaba bugün eko çektirdim sonuç eser mitral yetersizliği çıktı.önemli b
Herşeyden önce böyle bir hizmet verdiğiniz için sizlere teşekkür ederim.10
Benim babam 86 yasinda, kalp ritmi bozuklugu var. 3 hafta once damar tikani
mrhben 56 yaşındayım sol eliminbaş ve işaret parmaklarımda ara ara uyuşuklu
Merhaba, erkek arkadaşım 26 yaşında. Kalbinde üfürüm çıktı. Kollestrolüde y
Merhaba, Ben 26 yaşındayım. Sorunum uzun süredir devam eden göğsümün sol ta
merhaba benim babaannem 77 yaşında ve uzun zamandır kalp hastasıdır rahatsı
mrb hocam öncelikle kolay gelsin.benim babam sürekli tansiyonu yüksek çıkıy
iyi gunler sayın hocam ben 24 yasındayım.HASTALIK GECMİŞİM: en son 2008 yıl
Soru Sayısı : 22437
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
