Merhaba,çok kötüyüm dertleşebilir miyiz?

0

Soru

Merhabalar, ben eşcinselim.Anneme bunu itiraf ettim.Ve size buraya dökemiyorum çünkü 2000 karakter o zorunlu olduğundan.Yazacağım çok şey var. Ama yavaş yavaş yollayacağım yaşadıklarımı.Son zamanlarda pek iyi şeyler yaşamadım.Size bir kısmını buraya döküc

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor