Ergenlik yaşındaki oğlumuz hakkında

0

Soru

Merhaba, 14 yaşında 8.sınıfa giden bir oğlumuz var. Bu yıl Teog'a hazırlanıyor. Aşırı derecede sinirli ve agresif. Sürekli bağırıyor, derslerine önem vermiyor. Anne baba olarak çatışmalar yaşıyoruz ve birbirimize bağırıyoruz. Çoğu zaman annesiyle problem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor