Çaresizlik

0

Soru

Merhaba,benim maddi imkanlarım olmadığı için psikoloğa gidemiyorum ama çok kötü durumdayım artık dayanamıyorum.Böylede olsa biraz teselliye ihtiyacım var.Çok utanıyorum ama artık içimde tutmaktan çok yoruldum.Ben tacize uğradım ve uğruyorumda ama elimden

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor