depresyon-depersonalizasyon

0

Soru

mrb hocam,2009 da asama 2 tanisiyla beyin ameliyati gecirmistim,o zamandan beri depresyon ve ankisiyete bozukugu(okb)problemi var.ameliyat olduktan 2 sene sonra bi nobet gecirmistim ve depresyona yabancilasma eklendi, bu zamana kadar cesitli doktorlardan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor