Doğum sonrası

0

Soru

Ikibucuk aylık bir bebeğim var.dogumdsn sonra eşimle birlikte olmak istemiyorum. Sevismeden birlikte olalım olsun bitsin istiyorum. Ve bunu ona soleyemiyorum üzülmesin diye. Normalmi bu durum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor