OKULa başlama yaşı ??

0

Soru

Merhaba,07.09.2010 doğumlu kızımı bu yıl 1.sınıfa kaydettirdik.şu an devam ediyor.Fakat öğretmeni derste verdiği ödevi yetiştiremediğini, alıp anasıfına devam etmesini söyledi. (Tam gün -2 yıl kreş-anaokulu eğitimi almıştı öncesinde ve geçen yıl son dönem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor