gebe kalamama psikolojisi

0

Soru

meraba bana infertilite (gebe kalamama) teşhisi kondu .tüp bebek veya aşılama yöntemini önerdiler .eşimin sonuçları ilk seferde ii çıkmadı.bidaha yaptırdı .yine sonuç ii çıkmadı ve bidaha yaptırdı.sonuç ne yazıkki yine ii çıkmadı .bana ilk tedavıda kist t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor