Sosyalfobi

0

Soru

Merhaba Emine Hanım; ben ergenliğe girdikten sonra çok değiştim. İçine kapanık, utangaç, toplum içine çıkamama ve toplum içinde konuşamama gibi sorunlarım ortaya çıktı. Kimseye hayır diyemiyorum kim ne isterse yapıyorum kimseyi kıramıyorum. Toplum içinde

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor