neyim var bilmiyorum

0

Soru

hocam merhaba.ben 30 yaşında,3 yıllık evli ve hiç doğum yapmamış bir bayanım.1 yıldır kalp çarpıntısı var.gerekli-gereksiz tüm testler yapıldı ve hiçbir şey çıkmadı(Rabbim'e hamd olsun)ama benim sorunlarım hiç geçmedi.6,5 aydır (BELOC) sabah akşam 25 mg i

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor