Pişmanlık ve arkadaş edinenemek

0

Soru

Merhaba Hasan bey. Ben beğendiğim bir şeyi satın aldıktan sonra pişman oluyorum. bu herzaman başıma geliyo. Ve ben bundan çok rahatsız oluyorum. Kendime kızıyorum. Ikinci sorunum ise arkadaş edinemiyorum. Daha doğrusu biriyle arkadaş olunca çok güzel vaki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor