kendim

0

Soru

merhaba doktor hanım . benim sorum geçenlerde hem göğüs hastalıkları uzmanına hemde dahiliye uzmanına gittim . akciğer filmi.kan tahlili .ekg çektirdim ve doktor bana bişeyimin olmadığını anksiyite olduğunu söyledi. benim boynumda sırtımda parmak uçlarımd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor