İletişim Sorunu

0

Soru

İyi günler, insanlarla iletişimde güçlük yaşıyorum. Herşeyi önemsiz gördüğümden anlatacak birşeyim olmuyor,yada anlatacaklarımın önemsiz olduğunu düşünüyorum. göz teması kuramıyorum. İnternette biraz araştırdım, özgüven eksikliği var sanırım. bu durum işi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor