iletisimsizlik

0

Soru

Merhaba sema hanim, 11 yillik evli.1 cocuklyum.esimle hat safhada iletisimsizlik yasiyorum.her cabam bosa cikiyor.esim beni mle hic konusmak istemiyor.her sorun birikmekten daglar kadar oldu.artik ne yapacagimi nasil davranacagimi bilemiyoru.lutfen yardim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor