Eşcinsellik

0

Soru

Küçük yaşlarda eşcinseldim kuzenlerimle ilişkiye giriyordum orta okul da lise başlarında da eşcinseldim hemcinslerimle ilişkiye girdim.Komşularım la bile. Ama ergenlik dönemi ve sonrasında hatta kız kardeşim doğdukktan sonra bıraktım vazgeçtim. Bu yaşadık

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor