sıkıntılarımdan kurtulamıyorum...

0

Soru

mrb hocam friedreıc ataxsı hastasıyım ciddi psikiyatrik sorunlarım var (husursuzluk,iç sıkıntı,daralma,bunalma,mutsuzluk )gibi sorunlarım var.efexor 300 mg ,seroquel kullanıyorum daha önce cipralex,paxil,cymbalta,prozac vb ilaçlar kullandım amabi verim al

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor