bende içine kapanıklık var bunu nasıl çözebilirim ?

0

Soru

ben iletişim kurarken sorun yaşıyorum. yeni bir ortama giremiyorum. karşı cinsle ilişki kuramıyorum. en ufak tartışmada gözlerimin içi doluyor ve ağlıyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor