Üniversite sınavı

0

Soru

Ben lise son öğrencisiyim. İnş bu sene sınava giricem. Okulun ilk beşinde olmama rağmen çok kaygı yapıyorum. Bu da şiddetli baş ağrılarına bunun sonucunda da ders çalışamıyorum. Çok konu olduğu için sıkılıyorum çünkü kendime hiç vakit ayıramıyorum , sadec

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor