iletişim eksikliği

0

Soru

selamlar hocam aslımda kendiyle barışık, yaşamayı seven, hayattan zevk almaya bakan birisiyim. Ama bazen konu anlatım, ifade dilim zayıf ve olaylara tepkim çok yavaş zaman zaman negatif hissediyorum bunun sebebi sizce nedir? ne yapmam gerekir varsa tavsiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor