Her zaman çok kötü hissediyorum, ne yapabilirim?

0

Soru

Merhaba efendim, 17 yaşındayım.Her zaman çok kötü hissediyorum, durup dururken ağlıyorum, bütün gün ağlamak istiyorum, hep yalnız kalmak istiyorum, her şey boğuyor sanki beni.En yakınlarımdan bile çok uzaklaştım.Hiçbir şeye tahammül edemiyorum.Çok çabuk s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor