yaşamak istemiyorum

0

Soru

Merhaba.bugun tam 17 yasinda oldum.ama yasamak istemiyorum. Cunku hareketlerim yüzünden kiz gibi oldugu icin dışlandim.suan lisedeyim bu kadar dislanma olmuyir ama ben düşündükçe erkeklere ilgi duymaya basladim kizlara eskiden ilgi duyardim ruyalarimda da

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor