psikolog olmak. ^.^

0

Soru

merhaba iyi günler, ben şu anda lise 3. sınıfa geçtim ve psikolog olmak istiyorum bu konuda çok idealist birisiyim kendimi geliştirebileceğime çok iyi yerlere gelebileceğime inanıyorum fakat küçük bir tereddütüm var çok iyi yerlere geldikten sonra muhakka

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor