Kaygı düzeyi

0

Soru

Merhaba.Özgeçmişinizden Kıbrıs'tan mezun olduğunuzu gördüm.Bende DAÜ Eğitim Fak. mezunuyum.Uzun süre önce mezun oldum.Size sormamın nedeni de sanırım bir nevi yakınlık olduğunu için olabilir.Kaygı düzeyim inanılmaz yüksek.Hemen herşeyden kaygılanıyorum.Ne

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor