GEBELİK DEPRESYONUNDA MIYIM?

0

Soru

Merhaba,ben 8,5 aylık hamileyim.gebeliğimin ilk üç ayında hep mutsuzluk,gerginlik,endişe,paranoyalar yaşadım.kendimi aciz,kontrolümü kaybetmiş,karar mekanizması sıfır bir insan gibi hissettim,kendime yetemediğimi hissettim,çocuk yapmayı eşimle beraber ist

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor