atipik psikozu atanmama engel mi?

0

Soru

merhaba bana 2 yıl önce atipik psikoz teşhisi konulmuştu 2 senedir abilify 10 mg kullanıyorum öğretmenlik okuyorum 3 yıl sonra mezun olacağım ben bu rahatsızlığımın geçtiğini düşünüyorum kendimi iyi hissediyorum bu konulan teşhis atanmama engel mi teşekkü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor