cialis

0

Soru

hocam tip 1şeker hastasıyım.sertlesme sorunu için ürolojiye gitmiştim.bana cialis 5 mg hap verdi kullandım.ama istediğim etkiyi alamadım.aceba 5mg değilde 10mg olsaydı veya kullanırsam bir zararı olurmu.saygılar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor