okula başlama olgunluğu

0

Soru

Selam,2008 haziran doğumlu kızımın bu yıl okula başlaması gerekiyor,etlül ayında tam 75 aylık olacak çünkü,2013-2014 eğitim öğretim yılında anasınıfına gitti,ancak ben bu yıl okula gönderip göndermemekte kararsızım açıkçası...ablasından daha minyon olan y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor