Rozasea hastalığı

0

Soru

Merhaba sayın doktorum,ben 41yaşındayım bu yaşıma kadar cildimde bir leke ve sivilce bile olmazken rozasea 1.evre olduğumu öğrendim bugün ilk defa roza jel kullandım sağ yanağımda tek kabarıklık varken şimdi 4-5 oldu psikolojik olarak çok kötü durumdayım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor