Roaccutane ve ateş basması

0

Soru

Merhaba doktor hanım. Ben roaccutane kullanıyorum ama ilacı kullanırken yüzümde birdenbire sıcaklıl ve ateş basması hissediyorum hemen ardından kızarıyor. Bu normal midir ilacı bırakınca düzelir mi acaba?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor