Kızarıklık

0

Soru

Merhaba şehriyar hocam zoretanin tedavisine mart ayında başladım 7-8 aylık bir süreç olacaği için yaz döneminede denk geliyor bırakıp kış ayında mı başlamalıyım sakıncası var mıdır.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor