Acilllllll

0

Soru

Merhaba hocam16 yaşında kızımın sol gözünün kenarında dogum lekesi var. Estetik dr gittik fraksiyonel lazer dediler. Orayada gittik ama birden fazla leke rengi oldugu icin zararlı olabilir dediler bu konuda yardımcı olabilirmisiniz bana

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor